شارژر ۱۲۰ واتی شیائومی در ویدئویی کوتاه مشاهده شد

اوایل سال گذشته، شیائومی شارژر ۱۰۰ واتی با نام Super Charge Turbo را معرفی و ماه فوریه، جزئیات بیشتری از آن بیان کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد شرکت یادشده روی شارژر چه‌بسا سریع‌تری کار می‌کند. ویدئو کوتاه زیر از شارژر یادشده ضبط شده است.

این شارژر با نام MDY-12-ED شناخته می‌شود و حداکثر ۱۲۰ وات توان خروجی دارد که با ولتاژ ۲۰ ولت به‌دست می‌آید. حداکثر ولتاژ تعریف‌شده با فناوری USB Power Delivery به همین میزان است. این شارژ برخلاف نسل پیشین، ۶ آمپر جریان الکتریکی دارد. درواقع، مشخصات رسمی برای شارژر ۱۰۰ واتی پیشین، ۵ آمپر جریان الکتریکی را نشان می‌دهد. شارژر جدید شیائومی انواع سرعت‌های شارژ از توان متوسط ۱۵ تا ۱۲۰ وات را پشتیبانی می‌کند. با کمک تصویر ثابت زیر، می‌توان حالاتی را با نگاه عمیق‌تری بررسی کرد که این شارژر پشتیبانی می‌کند.

شارژر شیائومی

مقاله‌های مرتبط:

پیش‌تر، هنگامی‌که شیائومی شارژر ۱۰۰ واتی را تبلیغ می‌کرد، ادعا کرد شارژر مذکور گوشی دارای باتری چهارهزار میلی‌آمپرساعتی را در ۱۷ دقیقه شارژ می‌کند. البته Super Charge Turbo هیچ‌گاه به بازار مصرف عرضه نشد. درهر‌حال، شارژر ۱۲۰ واتی احتمالا سریع‌تر خواهد بود. ویوو پیش‌تر با معرفی شارژری با مشخصات مشابه، اعلام کرده بود محصول یادشده باتری چهارهزار میلی‌آمپرساعتی را در ۱۳ دقیقه شارژ می‌کند.

توان خروجی شارژر جدید شیائومی بسیار فراتر از توان لازم برای شارژ گوشی‌های هوشمند است. درواقع، سرعت ۱۲۰ واتی حتی برای شارژ لپ‌تاپ‌ قدرتمند همچون می نوت‌بوک جدید نیز کافی است.

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *